Головна

Те, що птахи - теплокровні, яйцекладні, які пересуваються на двох кінцівках, а їхні передні кінцівки перетворилися на крила - відомо усім. А ось яка найменша пташка у світі, який найбільший птах, скільки з`їдає зозуля за своє життя комах - разом з учнями 7 класів дізнавалися на уроці біології вивчаючи тему «Різноманітніcть птахів та їх значення». Урок пройшов у формі гри. Закріпили свої знання відгадуючи загадки, розв`язуючи задачі, писали біологічний диктант, відповідали на запитання за допомогою сигнальних карток (синій колір – «НІ», рожевий колір «ТАК») та з захопленням відповідали на запитання міні-вікторини.




















З учнями 7 класів урок біології провели у формі ділової гри.
Учні розділилися на три групи:
`` Депутати``- писали закони, щоб зберегти різноманітність риб,
`` Журналісти`` - зверталися до мешканців планети через засоби масової інформації , щодо відновлення рибних багатств та ``Рибінспектори `` - виготовляли знаки, які потрібно розмістити на берегах водойм.
Також рішали задачі про рекордсменів серед риб та відгадували назви риб серед переплутаних буквах.


























Сформувати уявлення про ознаки риб, як тварин пристосованих до водного середовища існування, їх різноманітність, поведінку, з учнями 7 класів вдалося за допомогою короткотривалого міні-проекту. Разом з дітьми вчилися розпізнавати представників рядів за зовнішнім виглядом. Розвивали увагу, кмітливість та логічне мислення.











Під час вивчення теми «Їжа та її компоненти» з учнями 8-Б класу зібрали кошик вітамінів. Під час створення кошику діти розповідали якими вітамінами багатий кожен фрукт і овоч та яку користь він несе.





З учнями 7 класів завершили проект «Рослини поруч зі мною», який розпочали на прикінці 6 класу під час вивчення особливостей будови рослин. Завданням на літо було засушити прості та складні листки, суцвіттня, різні типи кореневих систем. На додаткових уроках з біології учні дізналися правила виготовлення гербарія, повторили раніше вивчений матеріал про будову рослин та презентували свої роботи. Безпосередньо взаємодіючи з природою у учнів розвивається самостійність, спостережливість та допитливість, формується естетичне сприйняття навколишнього світу.
















З учнями 6 класів на уроці біології захистили останній міні-проект в цьому навчальному році на тему "Гриби у біосфері та житті людини". Цей рік був дуже продуктивним. Дякую дітям за їх творчий підхід до завдань та креативні ідеї!









Нова Українська Школа в дії
В комунальному закладі «Кам’янсько-Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3» Кам’янсько-Дніпровської міської ради відбулась (не) конференція Mini-EdCamp Діти під назвою «Навчаємось граючись – Нова Українська Школа в дії» на яку були запрошені учні, батьки, вчителі.
Edcamp призначені для отримання інтерактивного професійного досвіду, уперше був проведений у 2010 році натхненними освітянами із США. На сьогодні понад 2500 заходів у 44-х країнах світу об’єднали учителів з усіх куточків земної кулі для відкритого обміну педагогічним досвідом, співпраці й вирішення спільних завдань. Наш заклад освіти підтримує цей рух і залюбки вже другий рік поспіль приймає освітян нашої громади, яким небайдужі зміни в освіті.
08 червня 2019 року своїм досвідом поділились вчителі початкових класів Юлія Різниченко, Наталія Заяць, Алла Рак та практичний психолог Ольга Попльовіна разом з учнями. Захід почався з руханки, яка зарядила позитивними емоціями на весь день. Ніхто не міг встояти. На локаціях вчителі разом з дітьми провели майстер-класи, тренінги, квести. Крокуючи екскурсією діти з захватом показали та розповіли про свої досліди з рослинами на пришкільній ділянці, про використання флюгера, про орієнтування на місцевості. Пройшовши стежиною казок необхідно було відгадати загадки, назву казки, героїв.
Команда проекту «Zero Waste School» у складі учнів Олександри Бушуєвої, Юрія Попова, Василя Гурняка, Яни Дудко, Вікторії Вакуленко, Яни Хімченко навчила учасників Mini-EdCamp Діти утилізації побутових відходів, які є джерелом небезпечного забруднення довкілля та одночасно, можуть бути використані, як вторинна сировина для виробництва нових видів продукції, за умови їх сортування.
Час, проведений в колі однодумців, пролетів дуже швидко та плідно.
Висловлюємо подяку нашим партнерам: магазину «СЕЗОН+» в особі Дениса Ковальова та Сергія Овчатова, ТОВ «САКУРА ЮКРЕЙН» в особі Олександра Яковлєва та Артема Оголя, ФОП «ПЕТРОВА» в особі Петрових Андрія та Наталії за підтримку в проведенні заходу.

Дякуємо всім за гарний настрій, позитивні емоції та творчий підхід під час заходу. Бажаємо гарного літнього відпочинку! До нових зустрічей!





























Для узагальнення освітнього матеріалу з біології учні 6-А класу виготовили паперові літачки на яких діти писали запитання з вивченої теми та адресували їх однокласникам. Таким чином, у ігровій формі пройшла перевірка знань.








Уроки біології з учнями 6 класів пройшли цікаво та пізнавально. Під час захисту проектів: "Овочеві культури", "Плодово-ягідні культури", "Зернові культури", "Рослини степу", "Рослини лісу", "Рослини боліт" учні підготували цікаві факти, вікторини, кросворди, загадки. Діти отримали позитивні емоції та гарні оцінки.














Вітаємо переможців обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок» 2019 року.
Культурологічний напрям:
Закревську Наталію, ученицю 7 класу, яка виготовила буклет на тему: «Наступна зупинка…» (керівник Овдієнко Марія Валентинівна);
учнів 10 класу, які підготували проект «Відкриваємо для себе Україну» (керівники: Чулкова Віта Вікторівна та Чулков Володимир Миколайович).
Екологічний напрям:
учнів 5-8 класів, які брали участь у проекті «Підтоплення міста – сміття в скидному каналі» та підготували звіт у вигляді відеоролику (керівники: Школьна Валентина Валентинівна, Бєльська Ольга Володимирівна, Рибальченко Оксана Сергіївна);
учня 11 класу Різниченка Костянтина, за проект-відеоролик «Екологічні проблеми рідного краю (керівники: Осінцева Наталія Олексіївна, Сопова Наталія Олексіївна).



Вітаємо переможця Обласного заочного конкурсу наукових рефератів еколого-натуралістичного напрямку Дятлова Даніїла – учня 11 класу комунального закладу «Кам’янсько-Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3» Кам’янсько-Дніпровської міської ради (тема «Генетика, селекція та насінництво сільськогосподарських культур (на прикладі томатів)», керівник Школьна В.В.), якого буде нагороджено грамотою Департаменту освіти і науки облдержадміністрації за творчий підхід в проведенні пошукової роботи.




На додаткових уроках з біології учні 6-А класу узагальнили тему "Пагін", виготовили та захистили проект. Діти креативно підійшли до справи.














З учнями 6-А класу на додатковому уроці з біології захищали міні-проекти з тем: "Листопад", "Квіти і комахи", "Рослини хижаки". Метою проведення міні-проектів було створення відповідного біологічного світозору та свідомості, виховання екологічної етики та культури.
Діти були дуже захоплені підготовкою проектів та успішно їх захистили.

















Організовуючи розвиток творчих здібностей учнів, слід виходити з відомих психолого-педагогічних положень про те, що: здібності особистості виявляються і формуються в діяльності; розвиток особистості не відбувається за пасивного споглядання нею освітнього процесу; основним стимулом розвитку здібностей особистості, у тому числі й творчих, є інтерес. Навчальна новизна поставленого завдання є важливим і суттєвим стимулом діяльності. Без глибокого інтересу до об’єкта неможлива творча діяльність дитини. Саме інтерес виступає важливим мотиваційним стимулом діяльності учнів, особливо під час виконання ними практичних завдань. Важливо підбирати такі завдання,які забезпечують належний рівень розвитку творчого мислення, простору для фантазії, прояву ерудиції, вмінь, навичок. Так ми і працюємо з учнями 7-Б класу на додаткових уроках з біології, розвиваємо творче, креативне мислення. Щоб зацікавити учнів складною науковою інформацією її необхідно надавати у специфічній формі. Наприклад, при узагальненні теми «Покриви тіла тварин» ми виготовили яскраві аплікації. Ми дуже гарно попрацювали!!!





















Конкурс малюнків.
Під час узагальнення знань з теми «Одноклітинні організми», для удосконалення вміння творчо вирішувати поставленні завдання, з учнями 6 класів провели конкурс малюнків з теми «Одноклітинна тваринка - посміхається». Учні креативно підійшли до виконання завдання. Кожен з учнів не тільки намалював роботу, але захистив її, розповівши будову амеби чи евглени.









Проект «Рослини Червоної книги України».
Кожен з нас прекрасно розуміє, що Червона книга України являє собою документ, в якому зібрані матеріали про сучасний стан рідкісних рослин і тварин у нашій державі. Червона книга України сигналізує нам про стан рослинного та тваринного світу в нашій країні, знайомить з тими видами флори і фауни, які знаходяться під загрозою зникнення та потребують охорони та захисту.
Всі рослини, які занесені до Червоної книги охороняються законом нашої держави і їх знищувати заборонено.
На уроці з біології в 6-А класі, учні працювали над проектом «Рослини Червоної книги України».
Під час створення проекту ми з учнями узагальнили відомості про категорію рослин, їх поширення, основні місця знаходження, чисельність у природі, в тому числі за межами України, її зміни, відомості про розмноження або розведення в неволі, заходи, що вжиті та які необхідно здійснити для їх охорони.








Зацікавлено працюємо при закріпленні теми "Будова клітини" з учнями 7-Б класу. Виготовляємо аплікацію, а потім захищаємо роботу.#schoolkd3








ПРИРОДА НАВКОЛО НАС
Шкільній екологічній освіті сьогодні належить провідне місце серед складових принципів створення фундаменту екологічної безпеки України. Результатом набуття екологічної компетентності підростаючим поколінням є усвідомлення первинності законів природи по відношенню до розуміння взаємної залежності та впливу суспільства і природи, власної відповідальності за екологічні проблеми не лише свого регіону проживання, а й світу загалом. Головна роль у процесі набуття учнями екологічної компетентності належить саме школі, адже саме в цей віковий період відбувається становлення основ екологічної компетентності й екологічної культури, цілісного світогляду, що є складовими інтелектуальної сфери підлітка. Так і в КЗ «Кам’янсько-Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3» крім звичайних уроків біології, проводяться ще уроки в природі, нестандартні уроки, екскурсії, захист проектів, виготовлення аплікацій, робота в групах, спостереження в природі на яких учні не тільки отримають екологічні знання, а й вчаться екологічній культурі, відповідальності. Головними завданнями, яким ми з учнями приділяємо увагу на своїх уроках є розуміння цінності природи для кожної людини та активізація діяльності щодо охорони й поліпшення навколишнього середовища. Під час занять у дітей формуються позитивні емоції, навики спостережливості, орієнтації у позитивних і негативних явищах в природному середовищі, емоційно-естетичного сприйняття відповідальності за її стан.
З учнями 6, 7 класів з захватом вивчаємо, досліджуємо, пізнаємо навколишнє середовище.
В сучасних умовах вирішення екологічних проблем є найбільш пріоритетним завданням для збереження життя на Землі. Саме тому формування екологічної компетентності учнів є одним із найважливіших завдань.
Валентина Школьная,
вчитель біології



Проект "Будова клітина "
https://drive.google.com/drive/folders/12ZOS1VsKwjT9KnOyNFn0H2QTBSZj_zio?usp=sharing

Захист проектів з учнями 6-х класів "Природа рідного краю"
https://drive.google.com/drive/folders/1cOLhW4nOYD_K5QBi08qZ3PUPp_A7L1ce?usp=sharing

Проект  "Врятуємо Білозерський лиман"

https://drive.google.com/file/d/0B83K0Vs5WwEWTFBWYVF2LUh5b28/view?usp=sharing

Відеоролик "Білозерський лиман"

https://drive.google.com/file/d/0B83K0Vs5WwEWZWlkc29OZ2F2Qk0/view?usp=sharing

Польовий практикум 11 клас
https://drive.google.com/drive/my-drive